2010-09-03
17:12:18
Allt och inget
Det här suger, jag suger. Ja jag har tröttnat på bloggen och allt. Antar att det är för att livet går i rutin, samma sak varje dag. Vakna, skola, äta, plugga, sova..typ. Helgerna är jag med älskling, ibland kompisar men för det mesta med älskling. Ja, så allt är rutin just nu.

Ska klippa mig nästa vecka! Äntligen. Har shoppat lite nya kläder häromdagen också, ja. Så kul har jag det :) En försenad läxa måste jag börja på också, bra start på tvåan (y) Ne inte riktigt. Som tur är tror jag detta år kommer gå fort, skitfort! Hoho. Jag längtar till studenten och att få växa upp, få vuxenlivet. Men först och främst längtar jag till att bli 18 och få bli självständig. Yees... Armin fyller 18 nu om en vecka, fusk det. Har letat present och haft ångest inför det också, men lyckades tillslut haha :D Kan lägga in bild efter den 11 september eftersom jag vet att han läser min blogg. SÅååååååå ja, det blir sen eller inte alls!
jajaaaa


Lägger in lite bilder. Här är ett par jeans jag nyss köpt, lite annorlunda sådär.



Ett fint armband jag fått av Lina i försenad present. Bättre sent än aldrig :D


Sen fick jag även en fotlänk av Mimmi i försenad present också!
Fick lite mer saker av dem men inte fotat det :)

taack igen iallafall! <3

Nej nu ska jag vänta in middagen sedan träffa Armin tror jag, den vanliga helgen :)

 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: