2010-10-07
18:45:12
Tiden framöver
Slutade halv fem idag, sent och jobbigt. En sak jag satt och tänkte på på vägen hem var att tiderna som ligger framför mig nu kommer att bli bra, roliga saker väntar. Först och främst väntar härliga lov, jullovet då det blir julafton och nyår och man kan inte vara annat än att vara glad då. Efter det kommer ett år med älskling och skola i två veckor sen praktik! Ååhh, måste söka massor och hitta en bra. Efter praktiken som slutar i mars så fyller jag 18, myndig! Sen kommer tvåan ta slut fortare än allt och då är det sommar då jag SKA åka utomlands, jag måste. Tillslut är det bara trean kvar som kommer gå fortare än något år tror jag, planera studenten kommer vara underbart. Sen efter gymnasiet får jag börja mitt nya liv, typ. Jag längtar! Underbart.

 
Emma2010-10-07 20:23:54 http://ericsons.blogg.se/
Fin bild :)
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: