2010-10-11
14:37:21
Ny bloggtjänst
Blev hemma idag pga världens huvudvärk och då orkar jag inte gå till skolan med den, skönare att sitta hemma i en stor filt och gosa med vovvarna än att sitta i ett fult klassrum och frysa och samtidigt stirra in i väggen för någon ointressant lärare pratar om något...ointressant.

Jag känner mig dock lite speedad just nu, vill göra något, prata sönder men om vad? Jadu. Tänkte gå ut och fota på tomten men nä, mitt huvud kanske blir värre då, istället ska jag gå och äta något! wohoo.

Fan vad svårt det är att sätta ihop ett inlägg när man bloggar på två ställen, skriva om ungefär samma sak igen fast på annat sätt. Haha! Nej gud. Kommer iallafall visa och tipsa er om andra bloggen och bloggsidan senare när den är lite mer klar. Blogg.se suger i jämförelse med denna, det är en sak som är säker. Den har alla funktioner man vill ha och saknar, eller som finns lite här och där på olika bloggtjänster men aldrig funnits på en och samma! Den ni.
  • Massa olika och nya stilmallar
  • Tidinställda inlägg
  • Bildalbum
  • Byta bloggnamn helt gratis
  • Flera användare/inloggning på en och samma blogg
  • Meddelandefunktion
  • Genvägar/favoriter

Och mycket mer :)

 
Philip2010-10-11 16:42:54 http://philiprosen.blogg.se/
Låter ju faktiskt ganska bra ju! :)
 
Anonym2010-10-11 18:54:57 http://hannaajnelings.blogg.se/
fin blogg :)
 
Issa2010-10-11 21:54:52 http://issas.se
As nice blogg! :)
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: