2010-09-28
08:20:43
Tisdag
Jag blev hemma idag också, orkar knappt stå upp bara för att det snurrar i huvudet och har fortfarande huvudvärk. Det känns som mina ögon brinner, svider jättemycket och jag vet inte varför. Börjar må illa nu också, jippiie. Så ja, jag stanna hemma idag och vilar lite. Ligger och kollar på vakna med the voice och de pratar om övernatuliga saker, jag ryser jämt när jag hör om sådant. Usch så obehagligt och läskigt... Dessutom håller de på att spränga massa precis utanför, blir lika rädd varje gång trots att det varnas innan. Fönstrerna skakar, blir nästan rädd att de ska spricka.

Sitter på pappas dator så har inga bilder här, lite tråkigt. För övrigt så har jag världens lust att gå ut och fota men måste vila lite, får se hur jag mår senare på dagen och om jag har lust då! haha :)

Såg nyss reklam om att desperate housewives ska börja, ååh lycka. 15 oktober, snartsnartsnart!

 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: