2010-09-29
18:22:35
Say you want the same thing too
Blir inte mycket bloggande idag. Kom hem runt halv fem och åt lite sedan tog fram kameran och fotade mig själv. Ovanligt, haha! Men vad ska man göra när det inte finns någon att fota, antingen ställer de upp på att bli fotade och så men när jag lägger upp på facebook eller här och så så gnäller dom bara,"ååh ful ta bort" när bilden inte ens är det och personen ser helt normal ut liksom. Men jaaa, så därför är det mycket enklare att fota mig själv!
Ska träffa Inez på fredag eller lördag, då ska jag tvinga henne bli fotad också, hon är rolig att fota för hon blir jämt så jävla snygg! Hon gnäller bara om jag lägger upp på facebook och det kan jag skippa :) hoho.

Meeeen ja, blir inte så mycket bloggande. Ska snart laga middag och efter det är det idol. Eller ja, får se om jag slänger in något efter det isåfall.

Bara för att så lägger jag upp en bild från i somras, början av sommaren!

 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: