2010-09-29
20:43:33
Maila, maila
Har nyss suttit och mailat till olika fotografer eftersom vi har en uppgift i foto att intervjua en studiofotograf men det känns så löjligt att maila om en liten intervju som ska vara om... studio och det. Hoppas jag får något trevligt svar tillbaka i alla fall :)

Jag måste börja söka praktikplats nu, tror jag ska börja maila runt om det också. Vad har jag att förlora liksom, först måste jag skriva ett CV eller något liknande. Inte så pepp på det, känns inte som att jag har något bra att skriva i det om mig själv. Haha. Tvåan kommer att gå sjukt snabbt när vi kommer ha praktik i många veckor som börjar i januari tror jag. Hoppas bara att jag får en bra plats som jag blir nöjd med!

 
johanna2010-10-08 23:23:29 http://johannaeliisabeth.blogg.se/
härlig blogg ! :D
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: