2010-09-27
18:56:45
Läxa, läxa, läxa.
Yes nu var man äntligen klar med parafrasuppgiften! Känner mig duktig, blev till och med längre än vad jag ens hade planerat att orka. Haha! Men uppgiften sög som sagt, skittråkig. Man skulle välja en målning från en konstnär som levde under en viss tid och sedan tolka målningen till nutid. Min bild heter "Boy with a spinning top" av Jean-Baptiste-Siméon Chardin. Jag var i lördags och fotade min kusin Tobias som ville ställe upp :) Är inte supernöjd med bilden, hade inte planerat så mycket men som tur är är det ingen fotolektion så vad spelar det för roll.

Orginalbilden som jag skrev om.

 
Evelina2010-09-27 21:34:15 http://silverninas.blogg.se/
Du har verkligen en unik blogg =) Gillar designen väldigt mycket =) Har du gjort designen själv? =)
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: