2010-09-07
21:41:54
klippning imorgon
Riktigt tråkig dag idag, låång och ingen rolig lektion men är glad att jag inte missade den iallafall för var ganska mycket viktigt att hänga med i idag, känns det som iallafall. Annars så imorgon ska vi till Nordiska museet och efter det få en fotouppgift som verkar riktigt rolig faktiskt! Så längtar lite, hoppaashoppas på fint väder imorgon annars vet jag inte vad jag gör, dör lite kanske. 

Imorgon ska jag klippa mig och har ångest för jag vet inte hur mycket jag ska klippa av, har tröttnat på mitt långa hår nu men tror jag klipper 5-7cm annars kommer det bli för ovant om jag tar mer. Som sagt, jag vet inte än hur jag gör. Sist jag klippte mig fuckade hon upp mitt hår så har inte varit bra sen dess, saknar så som det var innan. Blä, men tror jag kan få till det nu om inte denna frisör cpar upp det också! Men det tror jag inte :)

Kan inte hitta en enda bild där man faktiskt ser hur långt det är, damn it.
Gick och fotade nyss istället, haha. Ignorera själva bilden i sig.. Men ja, så långt är det nu :) Ser ganska risigt ut men det är för att jag har haft uppsatt hela dagen.

 
Linda2010-09-07 22:14:22 http://lindafrisk.blogg.se/
Jag ska också klippa mig, fast nästa vecka :).



Sv; hehe :)
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: