2010-09-11
13:47:01
finaste
Jag kan inget annat än att vara glad för vet ni varför? Jo för jag har hittat min kärlek, min fina kärlek som jag är så kär i, som jag älskar så mycket av hela mitt hjärta. Vi har känt varandra i tre hela år snart, varit bättre vänner i ett år och varit tillsammans i snart åtta månader! Jag skulle aldrig kunna leva utan honom, aldrig. Jag minns inte hur mitt liv var innan, då jag inte visste att han ens existerade. Vi är så lika med det mesta, ja kanske inte så mycket med intresserna men på sättet och hur vi beter oss, hur vi fungerar.

Jag gillade dig, jag ville ha dig i mitt liv vilket gjorde att jag funderade mycket på om det var en bra idé att bli tillsammans för tänk om det skulle gå åt helvete och jag förlorar dig? Som tur är tog jag ett bra beslut för det fungerar perfekt och jag vet att det kommer fortsätta att göra det! Så länge du älskar mig så kommer det att funka för jag kommer alltid att älska dig oavsett vad.

- Det jag egentligen vill säga idag är att min bästa vän och kärlek fyller 18år idag!

Bebiiiiiiiis grattiiis <3

 
amy.2010-09-11 21:05:35 http://amy.blogg.se/
fan va söt bild!!!!!!
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: