2010-09-05
20:00:39
helgens slut

Nu är jag hemma och helgen är över, tråkigt att det går så himla fort. Men veckorna går också fort så ska inte klaga. Har fortfarande inte fått något plugg gjort och jag orkar verkligen inte heller. Ska ta tag i det snart.

Nästa helg fyller världens bästa kille 18år! Sen är det även fest här hemma för magnus fyller också år, fast på söndag. Så får se vad jag ska hitta på, om jag ska vara här hemma med alla vuxna eller sova hos någon annan istället. Armin ska ut på krogen såååå får väl vara i älta då :( Annars såå, ska in med leggingsarna imorgon för jag orkade aldrig göra det i lördags och idag stängde allt så tidigt. Men ja, inte så mycket att skriva här..


<3

 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: