2010-09-08
16:58:12
Fotouppgift och klippning
Hemma nu efter en dag på stan med kameran! Först var vi på nordiska museet och fick information, sedan ut på fotouppdrag. Vi ska fota olika människor här i Stockholm och deras klädstilar, hur folket klär sig idag. Vi jobbar åt Nordiska museet typ, de kommer få rätten till våra bilder sen och publicera vissa på deras hemsida och läggs sedan i deras arkiv. Ganska kul men gick lite segt ibörjan och läskigt att gå fram till okända. Många tackade nej men några ställde upp, vi ska ut imorgon igen :)

Efter åkte jag och klippte mig, vet inte om jag är nöjd. Det blev så kort jämfört med förut. ÅÅåhhh. Även dålig uppklippning tror jag men får se sen efter en dusch.. Blää :( Men vänjer mig.

Ser kanske inte så kort ut här men jämfört med förut är det mycket kortare, enligt mig då.


 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: