2010-09-08
21:29:02
blabla
Jag har ganska så tråkig kväll, inget att göra och ingen att prata med. Älsklingen kommer hem nu snart så kan prata med honom :) Knappt hörts av idag pga att jag har comviq bas just nu, alltså kostar att smsa och prata i min mobil funkar inte eftersom den är lite trasig typ, tjuter och massa för den andra så lite jobbigt. Jag måste tanka min mobil imorgon!

Imorgon ska vi ut och fota igen, försöka hitta fler personer som vill ställa upp så vi får lite mer bilder! Skolan börjar 12.00 annars.

Ahjuste, när jag får tråkigt så tar jag alltid fram min kamera och fotar olika saker, oftast mig själv. Iallafall, samma sak idag och jag använder nästan aldrig blixten på min system. Jag satt i mitt mörka rum och försökte tänka ut hur jag skulle få det ljusare.. ja tills jag kom på att en blixt finns ju trots allt. haha! Men jag gillar inte den, blir så skarpa skugger och allt det där. Jag ser nästan arg ut eller lite läskig. Nej jag vet inte men det känns som något är det.. Skitsamma, jag bara babblar om något random. Blää

 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: