2010-09-10
19:18:11
Bildbomb med blommor

Sitter och har tråkigt, väntar på att idol ska börja! Blä, har målat naglarna under den tiden :)

Annars så sitter jag och kollar igenom bilder och det jag gillar mest att fota är nog blommor, insekter och djur tror jag.. Blir så himla fint, kan vara kul att fota människor och allt det också men inte lika mycket! Isåfall barn, det är riktigt kul också men händer inte speciellt ofta för mig. Fotade hos min gamla dagmamma till en läxa vi hade förra året, det var verkligen kul och blev otroligt levande bilder på något sätt. Det är synd att jag inte kan visa bilderna och kommer aldrig att göra heller eftersom jag inte har intyg till det, modellrelease eller något, bara tillåtelse till läxan :) Men jaa spela roll.

Blir en bildbomb med blommor!









På vintern blir det lite annorlunda då istället! haha :)


 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: