2010-09-21
18:37:48
Besöksrekord igår
Sitter och fryser ihjäl just nu, har verkligen varit kallt ute idag! Usch på det.
Annars så sitter jag och gör en idrottsläxa, trist och segt när man har huvudvärk också. Får vara positiv med att jag får vara med älskling ikväll igen. Varit hemma hos honom i en vecka snart!

Har inget roligt att blogga om, det händer inget roligt och jag är knappt i datorn nu på vardagarna faktiskt så ja :) Förutom det så hade jag besöksrekord igår, woho! Trots att jag knappt bloggade.

Slänger in en bild jag tog i maj som jag för övrigt använda till en läxa nyligen i naturkunskapen och läraren älskade den! haha nej men nästan :)

 
Rebecka Boki Öhlund2010-09-21 19:30:19 http://rebeccaohlund.blogg.se/
Jättefin blogg! Gillar starkt din heaeder (a)

Haft en bra dag?

Kram
 
Lovisa2010-09-22 10:13:20 http://lovisalindstrom.blogg.se/
Gud vad härlig bild :) Du har en jättefin blogg annars också :)
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: