2010-09-13
19:03:31
13 september

Ny vecka igen vilket känns riktigt tråkigt men bara att kämpa. Jag ska klara att gå hela denna vecka också, fullt ut. Mitt mål är att minska min frånvaro, den giltiga frånvaron dock men ändå! Jag är på god väg iallafall, får väl se hur lång tid det tar tills jag blir skoltrött på riktigt igen och då är jag inte duktig alls.

Idag ska jag inte göra något speciellt alls, funderar på att se film eller spela mega jump som jag och mimmi äger på!



Annars så händer inte mycket just nu. Finaste fyllde i helgen så gav han lite presenter, bland annat ett glashjärta med bild på oss i. Den blev mycket finare än vad jag förväntade mig också :)


 
Isabelle2010-09-20 16:23:17 http://iisabellebstedt.blogg.se/
Grymt fina bilder, Hur har du gjort dom ? :)

Gillar din blogg i övrigt också :)
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: