2010-09-27
03:13:54
-
Jag mår inte alls bra just nu och kommer nog bli hemma imorgon fastän jag inte vill det, vill inte missa men vad ska man göra... Kan inte somna och huvudet värker.

Känner för att skriva av mig men ändå inte, skulle kunna skriva hur mycket som helst känns det som men skippar det. Undra om jag ska ta boken och läsa istället? Mest för att tänka på annat, fast ne, vill fortfarande försöka somna utan resultat.

På onsdag kommer min bästa vän till Stockholm igen och jag hoppas på att få träffa henne, saknar henne mer än allt just nu och skulle verkligen behöva en vän nu, en som förstår. Snart två månader sen sist och det gör mig ledsen, vill bara spola tiden tills allt blir normalt igen.

Jaja, hoppas ni sover gott iallafall :)
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: