2010-10-04
17:39:35
Ny vecka

Sjukt trött är jag just nu, måndagar är så himla sega och tråkiga... Nästan nyss kommit hem vilket tar en timma att åka när jag bor hos mamma, jag ska snart åka iväg en timmas resa igen till älskling. Jag pallar verkligen inte men har alla mina saker där typ. Skönt om man hade bil nu.

Annars så händer inte mycket, deppar för att det är ännu en vecka igen när jag nyss klarat av förra. Min parafrasuppgift som jag skrev för någon vecka sedan blev bra iallafall, fick bra kommentarer på den! Så lite gladare blev jag.

Nej nu ska jag byta om och ut i kylan igen!

Slänger in en bild från förra veckan, ser lite varmare ut än vad det är ute

 
Julia2010-10-05 10:54:58 http://juliabsfoto.blogg.se/
Riktigt fin blogg! :)
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: