2010-05-15
21:37:16
webcam igen!
heejj jag är ganska nyduschad och har en ny webcam sååå... det innebär att jag kommer börja fota egobilder med den igen! Wohooo.


Annars såå.. Grymt varmt ute idag! UNDERBART. Sommarväder!!!!! åhhhhhh. Gör så jag längtar äännuu mer till sommarlovet nu. Dock bara några få veckor kvar nu. Typ tre veckor. Alltså så måste jag sätta igång och göra klart alla uppgifter och läxor nu.. buhu kommer faila. Aja. Armin håller på att göra en ny design till mig. Får se om jag börjar använda nya bloggen där han sitter och gör den på eller så tar jag designen hit om den blir bra! Men som sagt så är min laptop helt bäng så har inga bilder här alls, så måste vänta till pappa-vecka och då kan jag göra en header! Har dock inga idéer om hur jag ska göra den. Men det löser sig!
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: