2010-05-26
16:41:07
veckorna
Inte blivit så att jag orkat skriva här. Men ska ta och göra de nu!

Veckorna går fort och i helgen så var vi först hos Tilda och solade vid hennes pool, även badade. Det var härligt! Vill bli brunare men efter helgen har de bara varit skitväder. Jaja, efter det så skulle vi grilla med massa folk vilket var riktigt roligt. Blev en lyckad kväll tycker jag :) På söndagen kom Mimmi och Linnea med pizza till mig och Armin. Mums :D haha. Så på söndagen segade vi bara.

Nu är det en ny vecka som snart är slut igen. Tiden går för fort! Men det är bra, fram till sommarlovet får den göra de. Längtar så grymt mycket! Hoppas denna sommar blir bra. Vara med massa vänner och bara ligga och sola, åka och göra saker osv. Mjaaa.. aja.

Justeja, i fredags piercade jag mig i örat också! Tragus piercing. Ömmar lite om man nuddar fortfarande.

 
:'(2010-05-26 20:18:41
JAG KOM FAKTISKT OXÅ MED PIZZA! BETALADE FAKTISKT 5 KR!!! SÅRAD
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: