2010-05-10
17:16:13
ny blogg eller inte?
Funderar på att göra en ny blogg men jag vet inte. Känns så segt med att få till en ny design och namn.. Inga idéer eller någon fantasi just nu alls så det får nog vänta. Jag är inte direkt aktiv på den här bloggen heller så kanske onödigt att göra en ny. Orkar inte ens bry mig om någon fortfarande läser här eller inte, håller inte koll på det heller. Haha äschh. Men kommer dock inte säga nya bloggens adress här om det nu blir en ny.

Nu är helgen slut, den går verkligen fort fast man inte gör speciellt mycket. Min lördag var ganska tråkig tills jag somnade runt 2 säkert sen blev väckt vid 3 att armin kom. Mjaaa.. Har sjukt mycket läxor att göra också, orkar verkligen inte ens börja på dem. Egentlige borde man väl kämpa som mest nu när det är mindre än en månad kvar till sommaren.. Men har ingen energi till det.

 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: