2010-05-13
13:32:53
klaaagar
Bajsdator de här är alltså! Min gamla laptop, hatar verkligen den! Den krånglade sönder igår och de internet vi har här i årsta är inte de bästa heller. Blir galen, hur kul är det att sitta vid en dator som krånglar och sedan ha ett internet till de som krånglar minst lika mycket? Inte kul. Fyfan, längtar tills jag ska till pappa igen. Har ingen tv här heller och den stora är upptagen hela tiden med skitprogram. Sen får man inte ens bada efter klockan 22.00... Blir bara irriterad. Enda positiva är att jag får middag här och äter mer regelbundet, även bussarna och det är skönare här. Går oftare och går fort in till gullmars. Ja seriöst, det är typ det enda. Men aja.. I sommar lär jag nog bo mest hos pappa iallafall. Det tråkiga där är att man alltid är ensam eftersom pappa kommer hem sent från jobbet. Men äsch, de kan man leva med. Skönt ibörjan men inte sen kanske. Jaja..

Aahjuste, mina bilder är borta från den här datorn också, eller iallafall de som legat där på mappen bilder. Inte de mappar på skrivbordet, de är kvar. Tur att jag har allt sparat på min externa hårddisk och även på min stationära.

Blä vad jag klagar.

Ska leka lite i illustrator nu istället! haha :D
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: