2010-03-18
00:07:45
blandat
Ska ta och skriva ett vanligt inlägg också, till de som faktiskt följer min blogg vilket är några få. Orkar inte bry mig så mycket om bloggen just nu som märks. Men jag loovar att jag kommer igång såfort jag har kameran igen och det är liite mer färger ute, även mer ljus. Haha. Jajaa, imorgon är det torsdag redan. Veckorna flyger fortfarande fram. Slutar 10.45 men måste stanna till 11.50 då alla ettor ska få information om saker, jobbigt och tråkigt. Så får sluta senare än vad jag skulle.

Alltså det är ca 50 skoldagar kvar?! Helt otroligt, fatta.. 50 dagar till sommarlovet. Var tog hela ettan vägen?! shit alltså. Det är då ett år sedan skolavslutningen med underbara förra klassen. Tänk, känns som igår. Tiden flyger fram, livet går vidare. Man paserar både gott och ont och allt löser sig oavsett, det är en sak som är säker! Med underbara personer runt omkring så klarar man nog allt! Det gör i alla fall jag, de har även gjort mig starkare.

Jag har inte varit hos mamma på länge nu, känns tomt och bara bo hos pappa hela tiden eftersom det bara är han och jag här. Hos mamma känns mer som en familj, ja det gör det. Två hundar, mamma och Magnus. Saknar vovvarna så mycket också. Helt otroligt att det kan kännas ensamt utan de två. Min lilla Alvabebis liksom. Hoho. Jaja, bor där när pappa flyttar vilket blir i helgen, så efter det blir det att börja bo i Årsta också! Kul det.

 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: