2010-03-16
23:30:57
Allt kommer att bli braaa
Passar på att blogga lite nu när jag ändå inte kommer att kunna somna. Jo det är så att jag är uppe i saker som påverkar väldigt mycket, negativ dårå. Så är inte på topp just nu. Inte med något, skola, vänner, blogga, ja vad allt nu kan vara. Skitsamma, det är snart över som tur är. jag sitter och lyssnar på en låt som gör mig glad i alla fall :) hoho, och kollar på gamla bilder från sommaren och guuuuuuuuud vad jag längtar, kan verkligen inte sluta säga det. Vill ha bort med snö och allt halt nununu och få fram de gröna, se gräs igen! Tääänk. Då på sommaren är allt bra oavsett. Man är alltid glad till och med när man har PMS. Haha, nej men nästan! Man rör på sig så mycket mer också. Åhh, juste. Jag ska ficka gymkort också, börja träna igen. sen när snön är borta ska jag och Lina börja springa några gånger i veckan. Åh, allt kommer att bli så bra.


 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: