2010-06-11
00:11:13
Naanaa
Haha tråkig min blogg är nu med allt pengarsnack och skit. Men det är för mig själv och så jag planerar lite vad jag gör med dem! Dessutom händer ingenting i livet just nu. Utom att sova och äta. Även träna imorgon en stund.

Flytten närmar sig också, den 3 Juli börjar vi att flytta in. Då är den dagen uppbokad till att bäära och svettas. Men kommer bli kul. Saknar verkligen att bo i villa! Inte lätt att flytta från villa som man bott i i över 8år till en liten trång lägenhet där alla trängs typ. USchh, är van med stort rum och mycket yta liksom. Inte så nära inpå mamma och alla. Även tomten! åh, vakna tidigt en sommarlovsmorgon, tvinga sig upp ur sängen och bara kasta sig ner på gräset och sola dödstrött :D Eller sola på studsmattan! åh, dock kommer det inte finnas en studsmatta nu eftersom den är slängd. Buhuh. Perfekt solplats ju!

 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: