2010-06-23
18:08:36
nanan det är sommaaar
Skön dag igår! :) Men just nu minns jag inte riktigt vad i gjorde..

Iallafall, förrgår så var jag och armin hos mimmi i vendelsö och vi grillade kött till middag sedan tog vi cyklar och cyklade runt lite, även till det hus jag ska flytta till. Så kollade vi in där, det ser bra ut! hoho. Seen cyklade vi hem igen och fick impuls att cykla till älta vilket vi gjorde. Tog 40 min, uuhh. Sen hem igen som tog 50min. Mer uppförsbackar då. Men fyyyy vad jobbigt det blev! riktigt bra träning dock. Sen när jag flyttar dit dåååå du mimmi, då ska vi cykla :D Sen när vi kom hem två timmar senare däckade vi i sängen med chips och dipp och massa godis. Vi kollade på linas kvällsbock haha. Sen somnade. Vaknade upp och hade tänkt bada men det blev inte så, istället åkte jag och mimmi till älta och armin åkte och klippte sig. Jag och mimmi hämtade min nya kamera som har kommit, sedan till älta och gick ut med två hundar som mimmi passar. Gulliiigt. Hmmmm... sen kom armin igen och jjaaa.. Jag minns inte vad vi gjorde.. typ va ute? åt middag. Köpte kladdkaka, sen kom sophie. Seeen.. ett tag senare gick dom hem och vi somnade. Jaja :)) Har laddat in bilder i stationära och är på bärbara nu, orkar inte lägg in igen.

Här är en iallafall :)
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: