2010-06-18
22:24:24
Fredag
Åh vad jag vill shoppa! Var ute idag med mimmi i sickla sedan forum, har tröttnat på affärerna där. Gina är dåligt i både sickla och nacka forum, även H&M och alla andra affärer typ! Neeepp, ska in till stan imorgon, om man lyckas. Jävla bröllop alltså. Sen kanske det blir kista eller något :) hoho.

Just ja, använde epilatorn idag för första gången. AJAJAJ! fast jag visste hur det känns, haft en sämre förr. Det gör dock mindre ont i vatten såklart, så köp en som är vattentät! Helt klart värt det. Men jag är nöjd tror jag, måste dock spara ut liite mer hår tills nästa gång. Haha uschusch, lurviga ben då. Men det är de värt! Så ja :) Ska beställa kamera imorgon eller något. Iallafall senast på måndag, kvittar vilken dag det blir nu när det ändå är helg. Sedan har jag lite pengar kvar :( Måste hitta bikini och shorts! Även någon tröja. Leta imorgon! hihi jajaaa..

Jag fotar ingenting just nu, har ärligt tröttnat på det. Orkar inte lägga energi på det. Tråkigt menmen.. Kommer bli mer bilder på min vardag när jag får min kompaktkamera :) Kommer inte våga ta med systemen till turkiet tror jag :(

 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: