2010-06-25
21:25:11
fixar bloggen
Vi sitter och gör om min blogg just nu, därför ser det lite konstigt ut. Det går inte så fort att fixa den heller eftersom fotbollen är på tv. Armin är inne i det också! Haha nee men snart, när han duschat klart!

Annars så är det midsommar, vilket jag inte firar. Vi hade tänkt att grilla och så men eftersom någon inte hörde av sig överhuvudtaget om ändrade planer så sket det sig. Ja man hann ju inte planera annat då heller. Jätteesnällt. Menmen, jag och armin firar det ensamma istället.. genom att fixa bloggen och fotboll! Haha. :) äschäsch. Hoppas jag blir nöjdare med bloggen denna gång :) eller egentligen var det inget fel förutom headern och det. Så själva designen kommer nog vara kvar, ändrad färg och liite småsaker bara.
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: