2010-06-11
01:24:51
Bästa..
Jag fick lust att visa de saker jag tycker är bäst! och de jag använder just nu :)
Nu tar jag bilder som jag hittar från google bara.

Bästa plattång:
GA.MA
- Jag har själv testat några olika ga.ma, själv har jag den breda med kam vilket är super för mitt hår som är lite längre och tjockare. Jag köpte min för 1000:- på en hemsida jag inte minns vilken.


Bästa hårprodukt:
Dust it
- Jag använder den dagligen och det är en sak jag aldrig kommer att sluta med tror jag. Jag köper min för 99:- hos en frisörsalong i nacka forum :)


Bästa foundation:
Isadora high performance
- Jag har inte testat många foundations men denna är den bästa hittills. Den täcker alldeles precis lagom och håller länge. Även att den inte ger mer finnar vilket jag fått av vissa, så den är perfekt för min hy iallafall! Luftig och känns inte som en fet hinna i ansiktet heller. Kostar max 150:-


Bästa ansiktsvatten:
Aco face ansiktsvatten
- Haha! Här har jag testat några olika men aldrig tänkt så mycket på hur bra/dåliga de är, tills jag testade att köpa ett nytt senast och oj vilken skillnad. Ansiktet blir mjukare och får mindre porer. Man känner sig mycket renare också! Köper på apoteket för 50-60:-


 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: