2010-07-12
21:01:39
Lötsjön

Kanske dags med en uppdatering nu. Blir ju så sällan nu när vi fortfarande inte har något internet! Är på mammas dator eller hos andra och då orkar jag aldrig.. Men men gör det nu iallafall.

Har varit hos Armin hela helgen, varit ute i solen och bara varit. Skönt det.


Lite bilder från när vi gick runt lötsjön




Åh denna svanunge var missbildad, ena foten på ryggen och inte för att bara vila foten. Kanske bruten fot eller missbildad iaf. Stackarn! haha


Ska ta min system dit någon dag också, imorgon kanske. Är så fint där och massa olika fåglar! :)

 
Paulina2010-07-13 12:30:31 http://pavooos.blogg.se/
Söt du är ! Fett fina bilder !

Kolla gärna in min blogg det skulle jag uppskatta :)
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: