2010-07-16
20:21:52
Bränna, ränder blabla

Åhaaa just nu har jag ingenting att göra, så då går jag till bloggen men kom på att jag har ingenting att skriva heller. Såå trist mitt liv kan bli, likaså min fantasi.

Såg på vädret att det ska bli regndagar snart, minns inte när det var. Första jag sa var "tjockisdagar", alltså film och godis de dagarna. Hohooo :) Men får ångest, vill sola och bli brun. Inte solat på några dagar nu ju, jag har även shortsbränna, hur snyggt kommer det vara är jag kommer gå i bikini i Turkiet, inte snyggt. Har försökt sola bort det här hemma men icke, får bara ny färg när jag är ute på stan osv i mina shorts. Samma sak när jag försökt sola bort banden, sen går jag med bh under min tubtopp eller vad det är. Så smart! Men har ibland haft min bikini under faktiskt, men inte varje gång.. Jaja ränder får man leva med. Huvudsaken är att man blir brun! För shortsbrännan och mina bhränder kommer inte synas speciellt mycket efter sommaren då man har kläder mest hela tiden :)

Jag just nuu iallafall. Jag ser lite brun ut men det är jag inte

 
MYMiC2010-07-16 21:32:17 http://mymic.blogg.se/
Jättesöt! Hoho, var sneaky och använd solpuder? xD Dock ser alla bredvid mig sjukt solbrända ut, jag är vit som ett papper D:



Ganska bra? Haha röstade du elelr huh?? o_o; haha :D fattar inte kommentaren xD
 
MYMiC2010-07-16 21:39:50 http://mymic.blogg.se/
HAHA omg jaha! xD

Ja den är söt!
 
celina2010-07-16 22:36:01 http://ceelinas.blogg.se/
har inteh eller solat så mkt, ger upp för det är så jävla varmt :O

SV; åh nej :( den kom nog inte, ser ingen annan kommentar ifrån dig ! :(
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: