2010-01-16
14:52:40
Negativt
Åh jag vet inte vad det är med mig, orkar ingenting längre känns det som. Blir även irriterad lätt på folk, på kompisar, på alla. Jag kan inte rå för det och det är otroligt svårt att inte låta sur när man väl är det över en liten sak som de själva säkert inte ens har märkt. Jag har även blivit otroligt lat, måste rycka upp mig och börja träna, plugga, göra saker i tid. Allt går bara nedför och jag vet inte varför men nu, nu när det är nytt år och allt så måste jag förbättra mig igen, till så som jag var förr.

Tycker också att det känns som att jag glider ifrån alla som står mig nära, kanske är mitt fel då eftersom jag känner så med flera och jag vet inte hur jag ska göra.

Det finns just nu bara två saker som kan göra mig glad och det är fotograferingen och Alva såklart :) Får inte träffa hundarna på två veckor eftersom mamma och Magnus är i Aruba och hundarna på hunddagis. Fotograferingen går väl sådär, hatar vinter, hatar att gå ut och fota på vintern! Vill ha sommar, kommer vara ute och fota hela tiden då. Är väl för att det är vinter allt går nedför också, man blir ju inte direkt positiv och glad då -.-

 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: