2010-01-30
19:02:20
Helgen

Är förkyld eller något, fast jag har tur som inte blir överdrivet sjuk i alla fall. Nu när det äntligen är helg men jag orkar göra saker och så ändå. I går så fotade vi i studion vilket var grymt kul. Efter det så åkte vi hem, Inez och Grönroos åkte hem till sig medan jag, Lina, Mimmi och Armin åkte hem till mig och kollade på film. Runt 02.00 gick Mimmi och Lina hem till sig. Idag däremot händer inte så mycket, förutom att jag ska till mamma snart. Ska bara packa allt sedan gå dit. De har kommit hem från Aruba nu, säkert bruna och allt. Själv är man vitare än ett spöke. Men nu när dem har kommit hem så betyder det att vovvarna kommer hem då också, Alva bebiis imorgon :)

Imorgon är det bowling med Lina, Mimmi och Josse L som man inte har träffat på länge! Ska bli kul det. Hohoh, sen är det skola igen :(

Ska fortsätta läsa lite i Låt den rätte komma in sedan packa :) puss

 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: