2010-02-07
18:48:55
helgen
Och nu är helgen över då! Veckorna går fort.

I helgen har jag varit på bio med några, vi såg snabba cash vilket jag tycker var en dålig film. Många tycker den är bra, men nej. Sedan var jag med bebis :) Idag träffade jag mimmi, gick och plusade på mitt busskort, äntligen. Sen gick vi hem till mig och fixade låtar och filmer. Fick några av henne och hon av mig. Så mycket mer har jag inte gjort. Måste läsa ut boken idag eller imorgon, ska vara helt utläst på tisdag men jag orkar verkligen inte läsa just nu.

Även om man inte tror på det så läker tiden såren, oavsett.
Jag lovar dig det bästevän.

 
Felicia2010-02-08 14:27:47 http://feliciakoleby.blogg.se/
haha vet inte riktigt vart vi ska flytta , men nybyggda lägenheter som ligger vid John Bauer gymnasiet.
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: