2010-08-17
22:30:42
Skola snart
Ååh jag är äntligen på min stationära dator nu! Inte rört den på hela sommarlovet eftersom jag bott hos mamma. Får se om jag flyttar över den dit eller har kvar här. Jaja.. Just nu ligger jag och kollar på filmer, mysigt men lite tråkigt när man är ensam.

Jag har ångest för att börja skolan igen, blä vem orkar?! Förstår inte hur man kan vilja, visst kul och träffa folket igen men vad mer är kul? Ingenting. Jag har hellre lov och kunna träffa folk när jag vill då. Meeen som tur är går man i mediagymnasiet, hoho. Slappaste skolan någonsin skulle jag gissa på, oseriös också! Eller ja, iallafall med grundämnena, inte foto och allt det. Men jag klagar inte :) Är en skön skola och jag gillar den.

Nu ska jag sätta på en ny film :)

 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: