2010-08-25
18:20:34
blä
Insåg nyss att det är höst! Ååååååååååååååååh dööö. Sommaren kom nyss, seriöst. Nu i veckan ska det inte bli mer än 16grader typ, kalltkalltkallt. På söndag endast 12grader och 4september som de visar nu ska det vara klar sol men trots det inte vara mer än 11grader! Hoppas att vintern inte blir lika hemsk som förra bara, om den ska bli det ska jag handla en riktig tjockjacka och vinterskor i år! Vilket jag typ aldrig har...

Och precis när jag gick av bussen idag så kom värsta regnskuren, preciis när jag gick av och skulle gå hem. Min tur idag. Verkligen.

Glad jag är, nää..

Vill bara spola tillbaka tiden till den 9e juni igen, eller spola fram den. Ja spola fram är bättre! 18år och sommar, underbaart, längtar galet! woho

 
Croftsoft*2010-08-25 20:29:08 http://croftsoft.blogg.se/
Det låter kul! :)
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: