2010-04-08
14:51:22
present, tandläkare, pengar.
Åh snart är lovet slut men inte riktigt än! Jag ska på lördag fira mamma som fyller år, måste iväg och handla något imorgon eftersom jag inte hittade något igår. Jag var både i farsta och sickla. Hoho var hos tandläkaren igår också, inga hål som vanligt. Har aldrig haft ett! :D Grymt skönt, och jag sköter inte mina tänder speciellt bra heller för den delen. Vissa har bara tur antagligen.

Idag ska jag inte göra något alls, lite segt kanske men vet inte vad jag skulle hitta på då, finns inget. Ingen att vara med eller något idag. (y) Blir väl film och family guy då. Om jag inte fixar mig och åker iväg och letar present till mamma ensam, men hur kul är det.. Jajaa..

Ooh juste, fotade lite förut.. Dock typ ingenting men ändå. Och jag har saknat det! Ååh är så taggad inför sommaren och när blommor börja komma och allt!! Är även taggad på att köpa ett objektiv nu igen. Ska verkligen göra det till sommaren eller i sommar. Får se, just nu har jag ca. 6000 på mitt sparkonto som jag har sparat på sen några månader. Tänkte först bara spendera de i sommar på saker men kanske ska köpa ett objektiv för det ändå. Får väl se, ska ju även åka och göra saker i sommar som jag måste ha pengar till också.

 
Zeke2010-05-10 14:56:34 http://www.kook.se
Vad duktig du är som sparat lite pengar, hoppas det räcker till något skoj i sommar!
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: