2010-04-19
14:44:43
måndag
Ååh vad jag vill att tiden ska gå fort nu! vill fylla år nu så april tar slut och maj börjar. Vill att maj ska gå fort så juni kommer och då är det sommarlov. Det är allt jag vill just nu, orkar inte skola längre, orkar inte folk längre. Vill bara vara ledig och bestämma själv vilka man träffar och liknande. Aja bara att stå ut! Det är inte långt kvar. Äschäsch.

Ska få tillbaka kameran nu snart. Har haft den på lagning eftersom bländaren har krånglat och lika bra att lämna in nu innan garantin går ut, och problemet hade kanske blivit värre med åren sen. Såå jaaa :) Men när jag får tillbaka den så ska jag börja fota igen! Det har blivit så jäkla bra väder ute nu! Undeeerbart.

Inte länge sen det såg ut såhär
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: