2010-04-02
23:10:22
Lov!
Det är äntligen lov! Så jäkla skönt, ledig nio dagar nu och hoppas att det kommer va varma och våriga dagar. Då kanske jag kommer igång med kameran då igen. Vad som händer på lovet är inte planerat förutom att sova ut! Även att mamma fyller år och jag ska till tandläkaren. Haha. Jag fyller fan år om 27 dagar typ, eller kanske är 26 nu. Aja, 29 April iallafall. Inte långt kvar, jag ska önska mig en stationär dator så jag slipper ha den här bärbara fittdatorn nu. Stationära är grymt mycket bättre med allt, nackdelen är ju att den bara kan stå på ett ställe. Men det löser sig, inte så jobbigt. Då får Armin fixa alla mina program igen, photoshop, illustrator och det. Mohaha :D
Ajaa. Jag vet inte vad mer jag ska säga. Tiden går sjukt fort och man vill bara pausa en stund för att andas ut. Allt går för fort och man hinner inte med över huvud taget!

Så ful bild och gammal! Men jag gillar den :)

Du är en sån vän jag aldrig vill förlora

 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: