2010-04-10
00:00:03
Fredag
Hemma nu då efter en dag i stan med Mimmi och Lina för att leta present till mamma vilket jag hittade! Skönt, var inte så lätt faktiskt.. Aja men är glad att jag hittat nu iallafall :) Efter det åkte vi hem till Lina och gjorde middag, bacon med sås och ris! Goott. Sen chokladpudding. Sen efter några timmar gick vi hem. Känner mig ganska trött nu. Blir sängen tidigare idag då, eller ja.. om någon timma kanske. Sen imorgon vid 14.00 ska jag vara i Årsta och fira mamma, tror jag gör mig klar och åker direkt. Spelar ingen roll om jag kommer tidigare då. Huhuu, sen var som händer på kvällen återstår att se. Sen.. ja sen är lovet nästan slut :( buhuu.. tråååkigt.

 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: