2009-10-01
18:31:16
Torsdag
Tjohoo.
Torsdagen avklarad! :D Ganska enkel skoldag idag, den började med bild sedan mentorstid och slutade med samhällskunskap. Efter skolan så följde Linnea med till älta och var med mig och Mimmi. Vet inte riktigt vad vi gjorde, vi gick till mig och ja.. dom tog båda mina mobiler och smsade massa folk. Haha inte bra! Sen hade vi köpt chips och satt och fotade, Leah fick hjälpa oss att ställa in rätt inställningar på kameran också. Jag fick grymt roliga bilder på Mimmi men ska nog vara snäll och inte lägga upp dem.

Nu blir det dusch sedan idol! Yeey. Ska även försöka äta något.
Puss

 
mimmi2009-10-01 18:34:53 http://bigbiggi.blogg.se/
åååh vad snäll du e! :)
 
Leah2009-10-01 19:04:52 http://liolie.blogg.se/
Jag ser ju lagom road av pungråttan ! Mer intresserad av mobilen! :D haha xD
 
tilda (tildo the dildo)2009-10-01 19:48:12
lägg upp dom lägg upp dom lägg upp dom !:D
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: