2009-10-18
17:49:22
Live like you're never gonna die
Nu är helgen över, vet inte hur jag ska tolka den. Haha! Får leva med skrubbsår över läppen och på hakan i någon vecka i alla fall, ser sjukt fult ut och så ska jag gå till skolan..

Gjorde nyss middag till mig själv, men glömde bort schnitzeln så den blev lite bränd på ena sidan, gott!

Jag vet inte riktigt varför jag bloggar, det är inget jag är bra på längre, har inte ens något speciellt att säga.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/VbZ2HrNJ6m0&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/VbZ2HrNJ6m0&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

 
emma2009-10-20 14:36:02
blogga mer.:D
 
din vän i torrt och vått:)2009-10-20 15:51:05
kämpa på Jonna allt kommer bli bra:) vad heter låten förresten?
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: