2009-10-29
22:10:12
Julen närmar sig
Jag vet att jag suger på att blogga, men att blogga suger. haha! Nej men får ett ryck då och då, när jag verkligen får lust. Lika bra att ha kvar den då, eller hur? :)

Idag har jag inte gjort så mycket fram till runt 17.00 då jag och Tilda drog in till sickla och gick runt där, ärligt vet jag inte vad vi gjorde förutom att kolla igenom några affärer snabbt. Kom hem runt 21.00.

Tänk att julen börjar närma sig redan. Tänk att det är ett år sedan förra julafton. Jag minns allt i detalj, känns det som i alla fall. Det är svinkallt ute, höstlovet är snart över, nästa lov är jullovet och ja, då är det i princip julafton. Det jag har tänkt att önska mig i julklapp är ett makroobjektiv till systemen, photoshop och även en extern hårddisk. Tänk förr när man var liten, då innehöll julklapparna små dockor, spel och andra leksaker. Jag som blev överlycklig av att få ett stort dockhus, som jag knappt lekte med sen. Haha!

 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: