2009-10-03
13:22:56
Helg!
Äntligen helg nurå!
Igår gick skoldagen snabbt, vi hade matte där vi knappt gör något och sedan engelska där vi kollade på en film. Efter det åkte jag, Mimmi och Linnea och köpte piercingar. Först gick vi till East Street och fick en kortare stav till tungan sedan till punkt shop och köpte en yin och yang till tungan :D eftersom jag och mimmi är jing och jang! Jag hittade även en navelpiercing.
Vi följde med Linnea till hennes buss sen åkte hon hem och jag och Mimmi mötte upp Robban som följde med till älta och vi drog till Tilda där även Rebecca var. Haha, men ja.. vi var inte speciellt gillade av Tilda. Slutade med att jag, Mimmi och Robban gick till mig och somnade.

Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem. Vi ska åka till pappa och hämta saker så jag kan flytta till mamma istället, pga att det hänt lite saker. Jag har i alla fall bestämt mig att flytta till mamma ett tag nu, får väl se om jag bor hos pappa senare. Jag har ju bott där i flera månader så det är väl dags att byta. Haha :)
Ikväll blir det att fira mormor som fyller år, antar att min morbror med kusiner och det kommer vara där.
Får väl se vad som händer resten av kvällen sen då.

<3

Vi lyckades byta till kortare stav, känns annorlunda.. Känns inte som att man har kvar något :o Har i alla fall inte så lång stav i tungan längre :)

 
robban2009-10-03 15:20:24
haha, nej inte så super gillade.

men det var roligt att få vara med dig och Mimmi :)

vi får försöka ses lite oftare kanske?! :)
 
Jonna2009-10-03 16:05:06 http://joonnas.blogg.se/
robban: Haha jaa det tycker jag:) Blir ju för sällan!:o
 
robban2009-10-03 16:29:14
ja för sällan! :O vi får träffas mycket oftare helt enkelt :P :)
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: