2009-11-02
21:12:58
Studiedag
Nu är höstlovet över, men vi i MG fick i alla fall en extra dag på grund av studiedag vilket var skönt. Min studiedag spenderades med Mimmi, vi gick upp 8.00 och åkte till tyresö. Fattar inte hur vi orkade egentligen. I tyresö så hälsade vi såklart på min gamla NVklass, haha lite kul faktiskt. Höll Tilda sällskap en stuund :D
Sen åkte vi vidare och va med Tilda när hon hade slutat :) Inte så mycket mer har hänt idag faktiskt. Nu är jag bara irriterad över facebook som laggar sönder, chatten funkar ju typ inte ens.. åhaaaa

Skola imorgon, börjar 8.00 varje tisdag från och med nu! Kommer aldrig palla det, seriöst! Ingen kommer göra det..

 
Leah2009-11-03 13:57:39 http://liolie.blogg.se/
Fy fan va jobbigt jonna! fb r fett skumma! :O
 
fredrik grönroos2009-11-03 15:36:58
jag börjar varje dag 8.00 så klaga inte! elr börjar 9.30 på torsdagar... så håll tyst me att du börjar tifigt!
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: