2009-12-05
19:08:37
What goes around comes around
Jag blir galen, och fråga mig inte varför för jag har ingen aning om varför.. Antar att det är PMS-period pågång. Blir sur på allt och inget.

Har sån lust att shoppa kläder nu, just nu! Har inte gjort det på länge och har ju äntligen pengar nu igen. Vill shoppa vardagskläder och även en klänning till nyår! Längtar redan dit :) :) Min nyår är för det mestadels redan planerad, bland annat att jag ska vara med mina underbara vänner! Bättre kan det inte bli. Vet hur jag ska ha håret och allt, enda jag inte vet är klänningen men den ska inköpas snart!

Imorgon ska jag följa med Mimmi och sitta barnvakt åt hennes systerson Elliot, hihii :D Vill även åka till sickla och forum men blir säkert inte av imorgon. Ajaaa. Nu ska jag kolla på madagaskar!

 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: