2009-12-03
12:44:20
Mänskliga rättigheter
Sitter hemma nu och gör ingenting, har ont i halsen och känner mig hängig.. Säkert förkyld. Vill photoshopa något men har typ ingen idé på vad, så det blir lite svårt :)

Senaste fotoläxan var Mänskliga rättigheter, barnkonventionen vilket jag tycker var ganska kul. Jag och Mimmi fotade hos min gamla dagmamma på bl.a mina sysslingar som går där just nu. Kan tyvärr inte lägga upp bilderna jag fick på dem, är väldigt nöjd dock. Sedan har vi i skolan satt ihop alla bilder i movie maker så det blir som en film. Jag valde låten mad world till, vilket passade. Kan däremot lägga upp bilder jag fick på Tilda som också är med i videon.

Använder dem dock i svartvitt :)

 
natta2009-12-03 17:42:07 http://naatta.blogg.se/
sv: tack :)



coolt att göra såna bilder, roligt med såna fotouppgifter ;) får jag med göra det ibland, går samhäll/media.
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: