2009-12-16
18:52:02
Låt den rätte komma in
Ny skoluppgift.. Jag som älskar att läsa, verkligen inte :) haha. Jag kan aldrig ta mig tiden att sätta mig ner och läsa, nejnej istället gör jag annat. Sitter hellre och glor in i en vägg än att läsa, om det var frivilligt alltså men nu är det ett måste, jag måste ta mig tid att läsa nu. Många säger att Låt den rätte komma in är en bra bok, får hoppas på det. Jag har sett filmen men minns nästan ingenting från den, tur det kanske. Enda jag minns är att jag tyckte filmen var dålig..

 
Anonym2009-12-16 20:33:59
filmen är sämst i världen, men boken är sjukt mycket bättre :)
 
Linaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa2009-12-16 21:15:39
haha vilket sammanträffande! Du som tittade på den boken hemma hos mig :) Ladda ner ljudboken vet ja!
 

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: